تقویم رومیزی از تقویم های اساسی تبلیغات سنتی است
نوشته شده توسط : حسین احمدی

به عنوان مثال ، در یک کیف شیک ، علاوه بر یک تقویم رومیزی ، می توانید یک قلم تبلیغاتی و اصطلاح اروپایی نیز به آنها بدهید. می توان گفت برای هر کار و فعالیت می توان تقویم رومیزی ویژه ای را طراحی و ساخت. در اینجا می توان گفت که چاپ عمومی تقویم رومیزی ارزانتر از چاپ تقویم رومیزی ویژه است. بلوغ پزشکی 1400 ، سالنامه پزشکی 1400 ، برنامه ریزی بلوغ ، برنامه تقویم انتشارات فدک تصمیم گرفت انواع مختلفی از بلوغ پزشکی (دم) را در دو اندازه آجر و جاده ، بلوغ عمومی 1400 ، بلوغ خاص 1400 ، تقویم رومیزی عمومی ، تقویم رومیزی ویژه با بیشترین بهترین کیفیت و کمترین قیمت در سال جدید در خدمت هموطنان خواهد بود. فروش 1400 سررسید ، فروش 1400 سالگرد ، فروش سالنامه Tandis ، فروش 1400 سالگرد سالنامه Tandis با فروش 1400 سررسید در طرح ها و رنگ های مختلف در اختیار شما خواهد بود.

پروژه ها و مهلت های قانونی توسط واحد Part Yearbook در دسامبر 1400 نشان داده خواهد شد. پاسخ مثبت است. این نوع تقویم ها و سالنامه ها هنوز هم جایگاه بزرگی در زندگی روزمره ما دارند و همین امر آن را به یک کالای تبلیغاتی برای تجارت تبدیل می کند. با این حساب ، آیا تقویم رومیزی همچنان مورد استفاده قرار می گیرد؟ می توانید سعی کنید ارزش این مشتریان را با دادن هدیه تقویم رومیزی (نمونه کارها) با ارزش خود به مشتریان جدید ، اثبات کنید. با ورود به اولین سال قرن ، یعنی سال 1400 ، می توانید با چاپ یک تقویم رومیزی ویژه ، هدیه ای زیبا و شیک به مشتریان و همکاران خود بیاورید.

برای ایجاد مستطیل ، پس از انتخاب ابزار مناسب ، روی پرونده اصلی کلیک کنید و ابعاد آن با تایپ حروف "c" یا "cm" به ترتیب برای اینچ یا سانتی متر تنظیم شده و یک مستطیل ایجاد کنید. این کار را می توانید با کشیدن یک مستطیل به اندازه صفحه و کلیک روی گزینه Align Horizontal Centers در بالای صفحه انجام دهید. با چاپ این تقویم ها ، شما فقط یک بار در تبلیغات سرمایه گذاری می کنید ، محصولات و خدمات شما در طول سال در معرض دید مخاطبان قرار می گیرند. سپس بر روی گروه کلیک راست کرده و گزینه "Convert to Smart Object" را انتخاب کنید ، کل گروه به "Smart Object" تبدیل می شود. برای دیدن نمونه های بیشتر تقویم رومیزی اینجا را کلیک کنید.

همه باید یک تقویم رومیزی زیبا و شیک در خانه بخرند. برای سفارش و خرید دسک تاپ یا نکات و راهنمایی ها با ما تماس بگیرید. هنگام طراحی تقویم رومیزی ویژه می توانید از عکسهای کارخانه یا شرکت یا کارگاه خود با ارائه کامل محصولات خود استفاده کنید. این مورد رایگان است و می توانید آن را بارگیری کنید. آنها درست می کنند. آیا این هزینه ها واقعاً اضافی است یا باعث حفظ مشتریان فعلی و همچنین افزایش آنها می شود؟ سررسید تبلیغاتی ، سررسید 1400 ، بلوغ چرمی ، تقویم رومیزی ، تقویم ویژه: ارائه و فروش انواع سررسیدهای تبلیغاتی ، سررسید 1400 ، بلوغ چرمی ، تقویم رومیزی ، تقویم ویژه: یکی از پرطرفدارترین محصولات مشتریان بالغ است که سالانه در مدل های مختلف آن تولید می شود.

برای ایجاد بافت کاغذی به پس زمینه خود ، می توانید با دنبال کردن این مقاله بافت ایجاد کنید یا یک بافت رایگان بارگیری کنید. در نگاه اول ، تقویم تبلیغاتی مانند یک بروشور تجاری به نظر می رسد. مردم معمولاً بیش از یک بار به بروشور نگاه نمی کنند ، اما تقویم در طول سال مورد نیاز است. اما امروز می توانید حداقل یک تقویم با ظاهری متفاوت در خانه ببینید. برای افزودن تاریخ به تقویم ، می توانید آنها را وارد کنید یا از تقویم در نرم افزار InDesign استفاده کنید. با استفاده از ابزار پیام متنی ، حرف اول روزها را به ردیف دوم اضافه کنید و آنها را در سلول های جدول قرار دهید. تمام سلولهای جدول را انتخاب کرده و ضخامت آنها را روی 0 قرار دهید.

تقویم رومیزی از تقویم های اساسی است که روزهای ماهانه سال را در هر برگ نشان می دهد و فرصتی عالی برای استفاده از میزهای اداری است. با این کار آنها هر ساله فقط هزینه کارت ها را پرداخت می کنند و صرفه جویی شدیدی اقتصادی می کنند. این تقویم به صورت یک برگ ارائه می شود. این بار 35 خط را انتخاب کنید و آنها را به صورت افقی 8.08 میلی متر رسم کنید. پرونده تقویم را روی دسک تاپ انتخاب کرده و سلولهای جدول اول را انتخاب کرده و تاریخ های انتخاب شده را به آن سلول ها منتقل کنید. این کار را برای همه ماه ها و تاریخ ها تکرار کنید. برای اینکه ردیف بالا نام ماه ها را داشته باشد ، سلول های جدول باید ادغام شوند.

برای ترازبندی سلولهای جدول ، آنها را انتخاب کنید ، ناحیه نقاشی جدول را باز کرده و اندازه 45/9 میلی متر و مرکز خط را انتخاب کنید. یک خط راهنما در وسط صفحه ایجاد کنید که 297 میلی متر در سمت چپ است ، آن را به سمت چپ خط کش بکشید و آن را بلند کنید. از آنجا که تقویم رومیزی همیشه قابل مشاهده است ، یکی از هدایای تبلیغاتی مفیدی است که همیشه مارک تجاری شرکت شما را در ذهن مخاطب تداعی می کند. طراحی یکی از عواملی است که در قیمت تقویم رومیزی تأثیرگذار است. تقویم رومیزی تبلیغاتی مناسب ترین نوع تجارت است هستند. ما به شما می گوییم که چگونه می توانید با کمترین قیمت تقویم رومیزی با بالاترین کیفیت را داشته باشید و از طریق این پیشنهاد تبلیغات جامعی را برای دستیابی به سودآوری بیشتر ارائه می دهیم.

دوبار کلیک کنید. اندازه قلم را به 14 تغییر دهید. روی درج جدول کلیک کنید. 49 خط بکشید و آنها را به صورت عمودی 8.08 میلی متر اصلاح کنید. هنگام انجام این کار حتما مستطیل را حذف کنید. در این صفحه معمولاً می توانید چاپ l T ، چاپ ابریشم استفاده شده روی کاغذهای ظریف ، نقره یا زرگر را انجام دهید. در صفحه دوم اردیبهشت ، پشت صفحه دوم خرداد و دیگران. گاهی اوقات تولیدکنندگان تقویم رومیزی از کارتن های نفیس با دمای 250 یا 300 گرم در تولید تقویم رومیزی استفاده می کنند تا خاص و متفاوتتر شود. پس از مرور و اطلاع از نسخه نهایی تقویم به سازمان ژئوفیزیک ، تقویم ابتدا در فتوشاپ طراحی می شود و پس از مشاهده نقاط چاپ از جمله اندازه و حذف دستگاه برش ، به چاپخانه منتقل می شود.

داشتن تقویم رومیزی برای هر سازمان در میز هر شخص الزامی است. تقویم رومیزی یکی از کاربردی ترین روش های تبلیغات است ، بنابراین تقویم رومیزی تبلیغاتی را در همه شرکت ها و دفاتر مشاهده خواهید کرد. در این فایل ، بخش لایه ها را باز کرده و لایه متن تقویم را مخفی کرده و قفل کنید. اما در این بین تقویم هایی که بیشترین آرم ، لحن و ویژگی های برند شما را دارند بیشترین تأثیر را دارند. فکر نکنید که مشتریان عادی شما را ترک نمی کنند. اما بهتر است برای اثبات تفاوت خود به هدیه های بهتری برای مشتریان عادی خود بیندیشید.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: